dimarts, 29 de juny del 2010

Dia 2 - 2ª Part

Ahir em va fer excessiva mandra llevar-me, han estat 4 dies de festa i el meu cos no hi està acostumat. Han estat molts mesos de neguits, d'estres i ara que comença la calma sento com un buit...sento que alguna cosa manca dins meu....

Se que l'amistat es molt valuosa, si més no per mi ho es, prefereixo pocs amics però bona gent i això es amb el que m'he trobat mentre he estat a Sant Boi Decideix!, un grup de gent sana, entranyable, molt treballadora, amb la que m'he sentit estupendament bé.

L'alternativa a Sant Boi Decideix! encara estar per veure, que faré ara amb el meu temps lliure???, tinc idees, coses al cap que vull dur a terme, projectes que necessiten que m'hi posi de seguida, d'altres no cal que tingui presa per fer-los, l'important es que els faci.

Foc

L'escalfor d'unes mans, el caliu d'una abraçada, sentir a prop la gent que t'estima i a la que estimes.....enyorances.