dilluns, 6 de juny del 2011

Dia 44

Tot allò que està a les xarxes socials, ja siguin Facebook's, Twitter's, Tuenti's o fins hi tot els blocs, et poden portar més sorpreses de les que mai t'havies imaginat.

Creus que coneixes a la gent, per el bon rotllet que hi ha, per l'amistat “cibernètica” de fa anys, etc...i llavors te'n dons conte que hi ha gent dolenta, que hi ha gent que fa mal a tu i a altre gent, i això no ho saps fins que, per casualitat, treus el tema i ohhhh, “a mi també m'ha fet mal aquesta persona" i llavors penses: Txell, ets idiota.

Conec personalment a molts dels meus contactes del Facebook, a alguns de Twitter, a cap del Tuenti i a alguns més dels blocs, i crec que soc prou intel·ligent com per saber diferenciar la gent bona de la dolenta, que tinc prou capacitat per analitzar, jo soleta, si convé o no segons quina amistat, però de vegades les “temptacions” o digues-l'hi com vulguis, et fan una mala passada.

Hauré de fer un terce grau a tots els meus contactes de les xarxes socials abans d'explicar-los quelcom de la meva vida??? poder els hauré de fer signar un contracte de Protecció de Dades??? es veu que si :-(


2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

cal anar molt en compte amb certes dades

Txell Salip ha dit...

Ja no es que siguin dades personals Jesús, es que sovint fan que treguis tot allò que tenies amagat (sentiments, emocions, etc...) per que t'en refies i no t'enadones de que l'has cagat fins que algú et diu OJUUUU, PELIGRU!!! i llavors ja es tard :-(