divendres, 26 d’agost del 2011

Dia 49

De quant un matí es pot fer llarg, més que un dia sense pa.....

Aquesta setmana el nostre SAI ha fet molt de soroll, dimecres van venir els tècnics a mirar-ho i van canviar dos ventiladors sense cap mena de problemes, ahir va tornar a fer el tontu i a les 09:00 ja eren aquí els dos bollycaos...un d'ells m'ha dit:

El del SAI: Que tens res encès??
Jo: Si, el servidor, un segon que trucu al informàtic per que l'apagui.....

I abans que poguès dir o fer res més ja m'havien apagat el SAI...total, han canviat el tercer ventilador i han fotut el camp i jo m'he quedat que el Servidor no s'encenia, he tingut que trucar a l'informàtic que ha vingut de seguida i segons sembla o la font d'alimentació ha petat o s'ha circuitat la placa...així que l'informàtic a anat a casa un altre client amb el que havia quedat i desprès vindrà a portar una font d'alimentació i un servidor nou per si de cas no es la font d'alimentació.

I així estic, tot el matí sense poder fotre res que depengui del PC, puc connectar-me fora de sessió per rebre correus de feina però poca cosa més, he arxivat tot el que podia arxivar i ara nomès toca esperar a que ho deixin solventat avui sens falta, donat que dilluns ja tindre'm a part dels jefes per aquí i no es plan.

Quina manera de començar el cap de setmana eh!!! #pff


Al mal temps....


2 comentaris:

coco ha dit...

Et quedes sense accés a internet i és com si et tallesin el cordó ombilical qur t'uneix al mon, oi?
I els nostres avis, com s'ho feien per viure?

Txell Salip ha dit...

L'accès a internet per mi en aquell moment era necessàri per questions de feina, si no tenia internet no podia conectar-me en sessió al meu servidor i per tant treballar, va ser una gran putada.

Es ben cert que sense internet, sense mòbils i sense alres coses bones amb les que ens em acostumat estem com perduts....els nostres avis vivien molt millor que nosaltres, sense tantes preocupacions tecnológiques, jejejejeje