diumenge, 28 d’agost del 2011

Dia 50

Es nota que l'escola comença en breu, i no per que els nens o els pares - sobretot els pares - estiguin contents, que també, si no per que les Televisons ens inunden amb les noves col.lecions, col.leccions del que sigui....


Curs d'Anglès de PLANETA AGOSTINI
Curs de Ganchillo Fácil de EDITORIAL SALVAT
Naturaleza y Pájaros de EDITORIAL SALVAT
Maestros de la Arquitectura de EDITORIAL SALVAT
Blindados de combate de ALTAYA
Camiones de Antaño de ALTAYA
Pasion por el Rally de ALTAYA
La guía esencial de la belleza de COLECCIONES RBA.

I podria seguir....

Ara mateix la que més em crida l'atenció es la Cutre Col.lecció de cuina que et regala motllos de silicona, i que,com totes les col.leccions, els 2 primers números costen entre 1 i 2€....apartir del tercer número mínim son 9,95€.





Ja heu buscat la vostre??? fa 12 anys vaig començar amb la de Friends i no la vaig poder acabar per que van deixar de portar-la al quiosc....a veure si per casualitat la tornen a treure i m'enentero de si en  Ross per fi es queda amb la Rachel, o si en Chandler i la Monica al final poden adoptar el fill que tanta il.lussió els fa.....

Nota: Aquest post preten ser una burla a totes les col.leccions xorres que ens invaeixen els quioscos a finals de cada mes d'agost.

2 comentaris:

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Aix, jo volia fer el joc d'escacs d'en Harry Potter, però al final ... serà que no.

Petonets

Txell Salip ha dit...

Hombreeeeee, tu per aquí!!!! :-D