dilluns, 23 d’agost del 2010

Dia 18

Primer dia de feina despres de les vacances:

- He arrivat a Glòries a les 07:45...entro a treballar a les 09:00 i estic a Navas, dues parades desprès de Glòries...no coment please.

- He anat a la Caixa, a veure si tenia calers al compte...m'he deixat la targeta de crèdit a casa i no recordava el PIN de la llibreta...no he pogut treure calers, no coment please.

- He pujat al despatx i una de les companyes m'ha donat una mal noticia, he anat al bany i he plorat, no coment please.

- He obert el correo de la feina, he vist 70 e-mails, m'han agafat ganes d'anar al bany a plorar de nou, no coment please.

- He estat sense tabac fins a les 13:00, quasi torno al bany, però he pensat que més valia no fumar, el company m'ha donat un cigarro i he anat al bany, a fumar, no coment please.

- El barri està desert, ni un bar obert, ni el quiosc de premsa, ni tant sols l'estanc, hem dinat als xinos, no coment please.

- A barcelona fotunaputacalordemerda, no coment please.

"Muraleja"....
PLEASE!!!!!!!!!