dijous, 13 d’octubre del 2011

Dia 51

Quant creia que ja ho havia vist tot, resulta que Blackberry - a partir d'ara BB per els amics - va i peta.....



Ara va, ara no va, ara funciona el correu, ara no va twitter, ara no va twitter i tampoc Facebook, ara funciona tot de puta mare i en 5 minuts no va el whats app...i així portem 3 dies #pff

A mi que em perdonin els senyors de BB - recordeu, Blackberry, BB per els amics - però l'excusa que han posat em sembla ridicula, tot i que més rídicula encara ha estat la trucada de Movistar d'aquest matí on deia que, per les molèsties ocacionades, encara em donarien uns calerons...que si fossin millonada dius, mira tu, perfecte, però per quasi 4 euros....que voleu que us digui, ja sel's poden fotre al cul.

El que està clar es que han tingut a un bon grapat de usuari buscant un model nou de mòbil...casualitats de la vida que aquest divendres surt a la venda el nou Iphone - a EEUU, a Europa trigarà unes dues setmanes - , no, no,no tinc pensaments de comprame'l per que justament aquesta tarda la Tablet que tinc, amb sistema Android a fet que el Tweed Deck deixes de funcionar....per tant que hem de fer els usuaris??

Alguns de vosaltres llegireu aquest escrit i no entrendreu res, twitter, facebook, sistema android, BB....les noves tecnologies...qui deia que eren tant fàcils de fer servir??