dimarts, 24 de gener del 2012

Dia 58

Han passat festes de Nadal i tornem a estar al peu del canó, amb canvis a nivell professional i personal que han fet que anés més de cul aquest últim mes.

Van operar a la meva mare, per sort tot ha anat fantasticament bé i al dia següent de l'operació ja la teniem a casa, una operació "sense importància", però que en bona part ens tenia força amoïnats a tota la familia.

La Carolina ja es entre nosaltres, la meva companya de feina Silvia va donar a llum a una menuda preciosa el passat dia 12/01/2012, i uns dies abans va nèixer el fill d'un altre company de feina, la família es va fent gran!!!!

Amb la baixa de maternitat de la Silvia el departament s'ha esvalotutat una mica, i tot i que tenim una noia nova que cobreix la baixa, encara va una mica pèrduda, 19 anyets, la seva primera feina....durant mesos ens hem estat rascant la panxa a l'empresa per que la feina no venia i ara sembla que ve tota de cop i PARA AYER, que diu aquell.

Totes aquestes situacions m'han restat temps per dedicar a la meva família, amb la que convisc, el Hatim principalment, però espero de mica en mica anar tornant a la normalitat, a tornar a piular amb la mateixa intensitat, per tal que la Mima de Ca l'Isart pugui saber quin temps fa a Barcelona abans que ningú, i a rependre una mica el rumb de la meva pròpia vida.


Carreguem piles, que ja toca recollons!!!!