dijous, 9 de febrer del 2012

Dia 63


Ahir ens vam assabentar de la vaga que Transports Metropolitants de Barcelona vol fer els propers dies 27, 28, 29 de febrer i 1 de març...i la veritat, a mi personalment no em fa gens de gràcia.

Els que ja hem coneixeu sabeu que treballo a una empresa que a la seva vegada treballa per TMB i s'ens presenten les coses força complicades aquets dies.

Com sempre, és la meva húmil opinió i puc o no estar equivocada i per això voldria expossar-la. Trobo bé que es faci vaga, tothom té dret a expressar lliurament el que sent o pensa, però no estic a favor de la vaga per tot el mal que això farà a Barcelona, i bé, suposo que en especial miro per casa i afegeixo per el mal que pot fer a l'empresa on treballo.

Tinguent en compte que durant aquests dies es cel.lebrarà a Barcelona la Fira Internacional de Mòbils, i que el volum de gent a la Ciutat s'incrementarà un percentage prou important, considero que els sindicats que han dut a creure als treballadors de TMB que han de fer vaga l'estàn cagant de plé, això portarà cua, perdues econòmiques per la ciutat, la restauració baixarà i no hi hauran prous taxis per cobrir la demanda.

Per una altre banda i aquí ve el que a mi em preocupa, es que collons fotem amb 15 persones en plantilla durant aquests dies si no ens deixen accedir a les instal.lacions de metro per treballar-hi...qui ens pagarà les hores perdudes d'aquesta gent?? si no hi haguès crisi probablement els podriem recolocar en altres feines, però ara mateix no es factible...llavors els hem de tenir al taller contant cargols?? Va home va, siguem seriosos, ok??

Jo visc fora de barcelona i agafo el transport públic cada dia per anar a treballar, principalment el metro, tinc una hora de camí i he d'agafar tres mitjants de transport, quant sigui a Plaça Espanya hauré d'agafar un taxi per anar a Navas a treballar o hi hauran prous serveis mínims per cobrir la demanda de tota la gent que haurà d'agafar el transport en les hores punta?? L'empresa on treballo em pagarà el taxi?? I si decideix fer-ho...es just per l'empresa haver-ho de fer??

Treballar des de casa és la solució, però si es pot es clar, no tothom tindrà la sort que tinc jo de poder fer-ho, si és que vull,  desde el sofà i amb sabatilles #pff.

A tot això repeteixo, tothom té dret a fer vaga, a manifestar-se, a dir la seva, sempre i quant no puteigin a la gent que no en té cap culpa, perqué, que jo sàpiga no soc pas la culpable de la congelació de sous de la plantilla de metro no??

#hedit